måndag 19 mars 2012

Prickigt

Min underbara trollunge har fyllt 3 år! Och vi har dessutom haft tre kalas.. Jojo, här slår vi på stort när någon fyller år. =) Nä, vi är bara väldigt stor släkt och dessutom ville ju lillemannen ha sitt eget barnkalas.
Jag älskar barnkalas. Man kan gå crazy med mat, tårta, godis, lekar, teman, maskerad, you name it.
Jag tycker kanske barnen fortfarande är lite för små, för att uppskatta att man lägger ner en massa tid på pyssel, lekar osv. De tycker fortfarande det är som allra roligast att bara springa runt och jaga varandra.

Som tur är kunde vi även denna gången vara ute och ha kalas. Det blev lite kallt där ett tag, men det var för att vi föräldrar inte körde järnet som de små barnen.

Eddie fick i alla fall ett litet "tema" på sitt kalas. Nämligen prickigt. Inbjudningskort jag gjorde var prickiga, tallrikar, muggar, band, en Eddiegirlang, runda kakor och dekoration på kakor och tårta med prickar. Självklart glömde jag bort att fota massa, men då har man i alla fall haft det trevligt. Jag får se det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar