söndag 15 april 2012

Star Wars tårta

Ja..så kom då The Day när mamman i huset skulle prestera en Star Wars tårta. Sonen har vart väl bestämd att svärdet var det viktigaste. Svärdet gjorde jag på 30 sek och han vart lika glad för det.
Men resten av tårtan har jag lagt ner rätt många timmar på.
Igår när jag skulle täcka den med sugarpaste så ville den bara spricka. Jag försökte rädda det hela med stjärnorna på sidan, men det blev sådär.
Har aldrig vart med om att pastan bara smular sig och vill spricka. Jag jobbade verkligen igenom den. Kan det ha något med färgningen att göra, någon som vet?
Jaja..här är resultatet och tack och lov fick jag godkänt av sonen.

Tårtan är fylld med samma goda ingredienser som Verktygstårtan.

Tårtbrickan är från Siluett och tårt"burken"
är från Tupperwere. Så himla bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar