måndag 17 oktober 2011

Kurs

Jag har anmält mig till en kurs nästa månad, där jag får möjlighet att utveckla mina ankla kunskaper i sugarpaste. Detta är något jag velat länge och nu äntligen har jag gjort slag i saken. Kul!!
Idag fick jag en liten tårtbeställning tills onsdag. Tårtan ska bara ha 6 bitar så min tanke är att det ska bli en liten två- våningstårta. Vi får se.

Detta är en bild på en cupcake jag gjorde till ett 30-års kals för någon vecka sedan. På hälften av cupcakesen blev det små gröna äpplen och den andra hälften fick oranga höstpumpor.

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig!! Hejja hejja!! Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Kurser är roliga att gå på! Just nu blir det mest jobbrelaterat för mig, men för ett par år sedan gick jag på ett gäng choklad- och pralinkurser. Så himla roligt!

    Hoppas få se några av resultaten från kursen här framöver... :)

    Må gott!

    SvaraRadera
  3. Har gjort sugarpaste två gånger. En gång gick det åt helvete en gång gick det halvbra.

    SvaraRadera