tisdag 6 december 2011

Vad tycker du?

Ni är väldigt många som besöker min blogg, jätteroligt!
Jag är väldigt glad över att få dela med mig av mina skapelser och tipsa om bra recept. Men allra gladast är jag när jag får fina mail, där ni talar om för mig att jag inspirerat er till erat eget bak.

Man blir också glad och sporrad över att få kommentarer, båda posetiva som negativa. Så ni få gärna slänga in en då och då.

Just nu bubblar jag över av ideér till bak och tårtor. Dessutom vill jag själv lära mig så mycket mer än vad jag lärt mig själv. Hoppas kunna gå någon kurs till våren.
Tiden till att baka tar jag på kvällar och nätter eftersom jag har två små barn att springa efter på dagarna. Så att jag försöker uppdatera bloggen ofta är till största del för eran skull.
Så nu vill jag veta vad ni önskar att se på min blogg. Vad vill ni jag ska baka?
Jag funderar på att lägga in lite tipss och ideér om dukningar och teman till fester. Vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. Varför inte ge tips på snabba saker
    Typ kompisen kommer över vad kan jag slänga ihop med det man har hemma... (gärna med konserver eller sådant som kan hålla sig ett tag i skåpen) och inga maträtter utan efterrätter, kakor osv =)

    SvaraRadera